Man får inte ljuga

Igår satt jag och pyssla vid datorn och skickade iväg en beställning på ett gäng foton inför bröllopsdagen. Den 14:e firar vi ett år som gifta. Känns som igår vi gifte oss samtidigt som det känns som att vi alltid har varit gifta, för vad skulle jag annars vara om inte Niklas fru? Jag har ordnat med Niklas present också så nu är det nästan helt klart.
 
Jag undrar om jag någonsin kommer bli klar med alla foton från bröllopet och resan så vi kan beställa en fotobok. Problemet är ju att när man väl börjar pilla med bilderna för att göra det lite ljusare där, lite starkare färger där, en fläckborttagning där, ja ni fattar, då går det inte att sluta! Det finns alltid något mer att göra, man kan alltid skugga ett moln liiite mer för lite mer djup. Jag vet inte hur många timmar jag har suttit med bilderna och det är ingen idé att någon försöker säga till mig att bilderna kanske duger som dom är för det är ju bara lögn! Jag kanske ska ha som mål att bli klar innan bebis kommer? För då ska det väl börja pillas med bilder till en "mitt första år"-bok istället. 
 
Jag lovade för snart ett år sedan att jag skulle lägga upp bilder från bröllopet och har hela tiden tänkt att jag ska göra det när jag blivit klar med bilderna men eftersom det ju inte kommer hända någon gång snart så har jag valt ut lite bilder som jag lägger upp till självaste bröllopsdagen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0