Nej men hej, jag heter Sarah Jag tror vi har mötts förr.

Igår var Niklas ute i solen och brände sönder halva ryggen. Jag låg på balkongen insmord i olja och solade i en timme, jag blev brun. Niklas blev bitter. Bitter och röd. Jag hade hoppas på lite mer solande idag men det blev en inomhusdag med minispa och rosé. 

Det blev en lång paus i bloggandet. Vi har mest rustat här hemma och planerat bröllop. Ni vet, skickat ut inbjudningar och hört "ja men jag betalar det" och nästan börjat gråta av lycka när mamma betalar mat, tärnklänningar och brudklänning! Fantastiskt min mamma. Det är hon. 
Jag ska ta mig i kragen och uppdatera oftare än vartannat decennium. Fota lite bröllopsprylar och från rusten och lägga upp. Vi får väl se hur det blir.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0