-Den kommer! -Är du säker? -Jag är ganska säker..

Jo men visst. Köp aldrig en klänning från Gimlins om du inte kan köpa den på stört, att beställa genom dom är hopplöst. Jag kan absolut ta att leverantören är seg och opålitlig men säg inte till en brud att 1månad och 1 vecka är "gott om tid". Herreguuud! Gott om tid? Vilken magisk tidszon lever den där människan i? Någon där alla minuter är dubbelt så långa och tiden för bytesrätt på skor är oändlig. Jag vet inte. Har en resevplan för klänningen nu i alla fall. En storlek mindre som dom får sy om. Det blir bra, dock hoppas jag att min klänning kommer i tid!
Det är inte bara jag som har drömt mardrömmar om att brudklänningen inte kommer utan även vissa av mina kollegor! Fantastiskt. Haha! 
Btw, skickade tillbaka skitkvalitets skorna från Nelly.se men har nu lyckats hitta dom igen och hoppas på bättre resultat den här gången! Har köpt ett annat par för säkerhetsskull som jag testgick idag. Alla skor har högre klackar än alal andra fjant-brudskor.
Så där i övrigt saknar jag sönder mig efter min fästman och längtar nå enormt till dess han kommer hem och jag får kramas igen! Men innan han kommer hem ska jag hinna med en dejt med min nuvarande man. Mysigt! 



Det där med buketten tycker jag är skitsvårt! Men tack och lov har jag den bästa hjälpen och floristen man kan få! Lotta på Iris. Gudagåvan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0