Whats up with the alien photos?

Nu får folk sluta vara så jävla mycket med barn, det blir tjatigt och jag känner mig.. gammal eller stressad. Jag vet inte vilket. Dock står jag fast vid att det verkar onaturligt, läskigt, och väldigt väldigt fel om det ska växa en snopp i min mage. Eller en rumpa. Fingrar och sådant är ganska lugnt det är just det där med de nedre delarna på människan jag har svårt att de ska växa i mig. På mindre än en vecka har tre olika personer postat ultraljudsbilder, det är lite galet. Jag är jätteglada för er skull, vissa blev jag så glad för så jag satt här som ett fån och log.. men vad är grejen med att posta ultraljudsbilderna? När jag blir med barn ska jag statusuppdatera "jag är gravid, fuck you" och aldrig posta en enda bild på min feta mage eller mitt barns fulast porträtt någonsin. 

Bli inte arg nu, och tänkt inte att jag kommer ändra mig för jag sysslar inte med sådana saker.




Kommentarer
camilla

hahaha älskar bilden

FOTOFIGHT!!!!!!!!!!

2012-01-12 @ 00:10:06
URL: http://camillastenmark.wordpress.com
Linda

Johodu! Jag måste se bild, både från UL och tjockismagar! :b

2012-01-12 @ 21:51:31
URL: http://lindamariastenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0