Ingen lever farligare än jag.

..och så var tvätten hängd. 
Idag var andra hela dagen jag jobbade, första dagen utan någon helgdag och det har gått hur bra som helst tycker jag! Imorgon går det inga bussar så jag och cykeln ska bekanta oss igen, jag hoppas och ber om att det inte ska komma mer snö nu för då blir det lite problem. 
Min fredag har varit ungefär så spännande (utöver jobbet) att jag har druckit kaffe och duschat håret hos min pappa och sen käkat riskakor och choklad här hemma efter tvätthängningen. Vilket vilt och galet liv jag lever, verkligen vågat. On the edge kan man säga.

22:54, dags för en arbetare att sova.


Jag och min fina cykel. Undra om det kan vara sånt där väder när jag vaknar imorgon?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0