What about the shoes?

Syster, jag skickar bilderna på lördag!

Morgon, jag är trött som tusan för jag har knappt sovit i natt, istället har jag bläddrat i bröllopstidningar, kollat in sidor på nätet efter tärnklänningar och något mycket mycket viktigt - brudskor! Jag vägrar tråkiga, trista, självklara 10cm vita klackar med någon tråkig stassdekoration fram på tårna men samtidigt vill jag inte ha något helt utspejsat eller i någon latjofärg, konstigt nog. Jag trodde jag skulle vilja ha ett par rosa men jag tror det lutar åt något i silver. Hittade ett gäng på Nelly.se och vid mer tid ska jag slänga ihop en bild på alla men här är ett par i alla fall, som är ganska vanliga ändå, men inte vita med trist strassdekoration på tån! Strass över hela skon vore ju inte så tokigt, som Kim whatever her last name is hade på sitt flåda wedding.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0