Sarah, trivs du på landet?







Det blev en riktigt dålig bild med riktigt trist regnmolnsljus men varje gång jag kommer ut på den här vägen så känner jag bara lättnad, det är så jävla skönt att komma hem och att det här är hemma. Så nog trivs jag på landet allt i min by där det nog finns fler åkrar än invånare (kanske något överdrivet) men jag tror landet gillar mig med. Mig, min designer kaffekopp, mina höga klackar, små klänningar och fjantiga hund.


Det här ovädret cyklade jag ifrån i Sandviken och sen bara försvann det för efter bara en liten stunds pysslande här hemma så sprack det upp och blev blå himmel och strålande kvällssol! Tog min påbörjade öl, gick ner på altan och ringde Niklas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0