Kraschade TV:n, datorn, telefonen och snubblade över skit.

Min dag har varit något av en katastrof. Om det har med otur eller inställning att göra vet jag inte. Jag brukar ha den uppfattningen att det är ens inställning som påverkar hur mycket man bryr sig i det som går fel eller hur stor del det får av ens dag men idag vette fan alltså!
Saker som gått fel idag

x Ture blood-avsnittet funkade inte, trots 30min bök.
x Det gick jääääättteeelåååångsamt att få hem ett nytt.
x Fick en MAC ATT HÄNGA SIG!
x När jag startar om datorn kommer jag inte in i på rätt användare och då heller inget spotify.
x Safari avslutades medan jag pysslade med exktremt viktiga saker.
x AppleTV:n hängde sig. Seriöst?
x La telefonen i vatten men den klarade sig.
x Snubblade när jag gick ut och var nära att ta emot mig med händer och fejs. I grus.
x Kortet funkade inte.
x Nordeas mobilapp funkade inte.

Tänkte att bästis fixar humöret men när jag kom hem till henne luktade det skit i hela lägenheten, dom rensade avloppet. Fast hon fixade humöret bra ändå! Sen kom en av de bästa systrarna och gjorde dagen ännu bättre!

Sonics nya favoritkompis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0