Det vankas smorgardstarta @ sister-in-law!

Jag drömmer så mycket konstigt nu att Niklas nog kommer behöva be om ursäkt var och varannan dag för vad dröm-Niklas gör. Dröm-Niklas är inte alls en så bra kille som Niklas är. Dröm-Niklas är lite av en klant/skit. Igår skulle han åka till Kina över dagen men skulle sen vara borta i ca en vecka och berättade det här samma dag som han skulle åka, inte okej! Idag drömde jag att han förvisso friade, men han friade på någon äcklig plats och gav mig en ring han köpt på Carlings? Och den var för stor. Sen kom han inte och åkte båt med mig. Ni ser, skittaskig! Tur att han är så snäll på riktigt, kanske därför jag drömmer dumma saker om honom så det vägs upp?

När jag orkar lägga över bilderna ska jag visa er en snöprinsessa, kattprinsessa, en lieman och en stor hög med kärlek! och kanske några bilder från Sensation.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0