Top Model-stjärna går inte till det extrema.

Jag fattar inte! Jag sitter och kikar på Top Model 3 från 2004 och det är en brud som säger att hon inte är van att gå i högklackat men att hon övar på det i alla fall "but not this extreme" säger hon och tar upp ett par lågklackade skor! Typ 4-5cm höga. Skojar hon med mig?!
Dom här lallade jag runt i, bakis, igår!




Gårdagen var mest en kamp att klara av. Först bakis till tusen plus att jag var sjuk. Fast som vanligt ska inte sånt stoppa mig så jag och Niklas for till Valbo och kikade på soffor och annat skoj! Hittade massor av fina saker på IKEA vilket var en stor förvåning. Hittade den finaste bänkskivan ever. Jepp jag blev kär i en bänkskiva. Tur att jag har postat bilden på skorna så jag inte blir Sveriges tråkigaste 25-åring!
Lär göra mig klar nu för Cecilia kommer med muin räddning snart och sen ska vi på shoppingrunda i Sandviken. Cecilia ska shoppa jag ska titta på, typ. Jag ska köpa bänkskivor om några månader istället. Haha!
Lördagen skriver jag om senare, har finaste bilden på mig, Suz och Jocke! Ja Suzanne jag ska skicka bilderna till dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0