Så blir du hetaste bruden på stranden!

Sitter och slötittar på Trinny och Susanna samtidigt som jag mölar i mig ännu en påse godis. Det har blivit för mycket godis sista tiden. Verkligen. Har ingen aning om hur mycket godis och ostkrokar jag har tryckt i mig den senaste veckan. Jag tycker om godis, väldigt mycket. Jag tycker inte om Trinny och Susanna speciellt mycket. Jag tycker att det är ganska orättvist att dom far till Sverige under vintern då alla tvingas in i sina hemska vinterkappor soms ka hålla borta -20. Vi är inte fina i dom, så är det bara. 

Livet utanför godispåsen har typ sett ut så här: Skrattat och gråtit till How I Met Your Mother i flera timmar än vad en människa bör under en dag! Jag borde ha städat min lägenhet men det ger mer uppskattning att städa någon annan så jag har städat Niklas lägenhet istället! Spännande? Well...

I veckan väntar husvisningar! Hoppas kunna vara med på båda! Ett fint rött tvåvåningshus i Sandviken, en enplansvilla i Jäderfors och ett supermysigt rött hus ute på vischan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0