Vietnam dag 1, jag kommer tappa räkningen efter dag 3.

Tjenare allihopa!
Nu är jag och Niklas framme i Vietnam och hotellet här i Saigon. Vi sover här en natt, imorgon tar vi flyget till Phu Quoc! Restiden allt som allt tog bara härliga 28h så som ni förstår är vi fantastikt fräsha och pigga! Flygningen gick jättebra, vi hade ett litet missöde i Turkiet bara när vi skulle förflytta oss från ena planet till det andra. Vi råkade lixom gå in i Turkiet lite istället för att stanna på flygplatsen men vi var inne igen efter kanske 30min eller så. Lyckat. Istanbuls flygplats var ungefär lika stor som hela Sandviken, Saigon är väl större än universum känns det som. Dom gillar vespor här, verkligen. Jättemycket. 

Jo justja! Den trevliga kommunistiska diktatur (hur går det ihop?) som styr detta land har bestämt att facebook är typ djävulens påfund eller något sådant så vi får tyvärr inte använda facebook, sidan är spärrad. Awesome! Så Johanna Larsson om du skulle vilja vara så snäll och göra en statusuppdatering och tagga mig och Niklas i den och skriva att vi inte har tillgång till facebook under resan men att jag kommer försöka uppdatera bloggen så ofta jag kan, dvs när vi har internet.


Peace out!





Niklas hälsar att om ni vill se en bättre bild kan ni åka hit själva, era jävlar.


Kommentarer
Johanna

Ååh, vad glada och härliga ni ser ut på bilden! <3 Men va är de för jäkla fjant om facebook..hahaaaha, låter ju helt stört, haha! Jag fixar statusen på min fb så folk ser de. Ha de underbart! KRAMAR från mig och barnen!

2011-03-02 @ 08:55:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0