Efterlyser emp-bomb!

Jag har lärt mig någonting magiskt! Det finns något som heter emp-bomb, den slår ut all elektronik! I någon oceansfilm använder dom en sån, en jättestor! Jag skulle vilja ha något liknande, fast i miniskala lixom. Eller nått. Kanske en liten fickgrej som dödar allt inom 5kvm i 2min och en lite större som totaldödar allt inom 100kvm i typ, forever. Kanske någon mackapär som lämpar sig för hotellrum och liknande med. Den stora skulle såklart vara bra så man kan slå ut eventuella kameror som fd ägare i ett hus har satt upp. Man vet aldrig med konstiga husägare, dom kanske vill spionera på dom nya ägarna! För hotellrumsstorlek är ju uppenbart, vore ju guld om man kunde vara lugn att man inte blir inspelad/övervakad när man är på semester. Den minsta skulle man kunna använda daligen när man ska på en toa som inte är ens egen! Vore ju bra om man kunde blocka självvalda prylar som mobil coh dator så dom inte där i elektronikbomben. Jocke du har väl inte så mycket på jobbet och företaget du jobbar för har ju en massa jox, fixa det här nu! Det här är lika viktigt att uppfinna som spindelspray är! Spraya på sig som vanlig myggspray så kommer inte spindlar i närheten av en! Gör det nu! 
Btw, det finns hoppande spindlar här i Vietnam. Dom är små som tur är men "Fuck you" till alla er som har försäkrat mig om att det inte finns några jäkla hoppande spindlar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0