Dag: vad är det för dag?

Nu är vi båda på goda bättringsvägar. Niklas lite mindre än mig bara. Jag kikar på hus fast jag inte ska. Ooops? Hittat ett så fint och i en vettig prisklass, inte som mitt förra huset av husen. Kilade bort till spaet tidigare och bokade tid där så nu väntar jag faktiskt mest på att klockan ska bli strax före tre så jag kan knata dit igen! Klockan går ju 6h före här, det minns ni va? Jag ska få någon skrubb, inpackning och den svenska massagen som Niklas tyckte var underbar! 3h avkoppling! Awesome!
Har jag sagt att vi bokade om båtturen till imorgon? Säger det igen isf.
Snart är vi på svensk mark igen! Inte många dagar kvar här nu!


Kommentarer
Johanna

Ååh vad jag längtar efter er <3 Men tiden har gått såå fort! :D Det är jag glad över! Jag och Suzanne kommer och möter er med stora kramen på arlanda!

2011-03-19 @ 08:32:59
Ann Niska-Fagerlund

Ses när vi kommer hem, puss <3

2011-03-19 @ 11:58:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0