Återuppstod från de döda

Herregud va längesen det var jag uppdaterade nu. Jag har bara inte orkat! Känns som att jag har så mycket att dela med mig av att jag lixom inte har nått, eller att jag inte orkar välja och inte kan berätta allt. 
Det har varit ganska svårt att ta sig tillbaka till vardagen men idag har det gått ganska bra att ta sig runt och göra allt. Jag har i alla fall börjat träna. Jogga. Ni kan följa utveckling på en separat blogg här! Funderar på att flytta den här bloggen till samma sida, dom har en jättebra app till mobilen. Blogg.se har väl fortfarande inte fått fram iPhone-appen? Eller? Katastrofalt att dom inte satsar på en android-app samtidigt, det är ändå många unga som bloggar hos dom och androidmobiler finns ju som "budgetmobiler".

Jag städar egentligen nu. Märks det? Niklas ska lixom sova här torsdag till fredag. Vi ska ordna en dörr. Jag funderar på om det finns plank över på jobbet. Ska kolla när Niklas kommer hit. Vi ska iväg och kika på ett hus som ligger ute med. Inget seriöst så, men det var väldigt fint och i rätt prisklass och så. Dags att försöka få undan lite, Niklas slutar ju nu. Längtar nu. Pirrar så där härligt! Vi har inte setts mycket alls sens vi kom tillbaka till Sverige. Och i det här vädret är inte inte svårt att få riktiga vårkänslor!


Kommentarer
Linda

faan, ja fattar inte hru man ska "svara" på inläggen på bloggen...skit... mummel

hemlis hemlis...typ..ja ska provköra på onsda å har en prellbokning v.20-21 om intensivkörning. Såå svårt å hitta en skola som inte va fullbokad. Kollade runt dej också men kom fram tilla tt d nog inte lära bli mkt plugg då :b haha ja får komma upp till dej sen ist me bilen =D

Miss you juu! <3

Puss!

2011-03-31 @ 11:56:12
URL: http://lindamariastenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0