Ny forskning visar att oralt intag av tvättmedel kan leda till att du glömmer - saker

Fy fan vad jag är trött. Det är inte mänskligt att vara uppe innan det är ljust ute. Fick ännu en gång en chock av hur mörkt det är ute på morgonen. Idag tvättar jag. I en tvättstuga som gör mig sur! Det fanns ingen tvättbänk i tvättrummet, hur tycker dom att jag ska bete mig med tvätten då? Ergonomiskt att slänga allt på golvet och sortera där. Ingenstans att ställa tvättmedel och diverse andra saker. Sopor! Min tvättstuga är bättre! Fast den här har en jättestor ny tvättmaskin med en massa knappar på. Den höjer upp så det inte bli den sämsta tvättstuga i världen.

Jag tror Niklas tänker bli tjej. Maria Montazami verkar han ha som förebild.

Niklas -Jag har ett konstigt minne. Ibland kommer jag ihåg allt och ibland då glömmer jag.. (lång tystnad) saker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0