La-la-la-partiet vill införa dödstraff på försenade boklån!

12h sömn blev det inget av! Hantverkare kan förstöra allt! Igår var det ju någonting som lät, vet ni vad det var? Jo det var visst en motor som hade "havererat". Hur dom kunde missa det när dom var där sist är ju fantastiskt.. Eller det kanske är en massa saker där uppe.. Men jag undrar vad dom pysslar med när allt går fel för dom! Jag kanske ska bli snäll och tänka att dom har en riktigt jäkla otur bara?
Idag har jag bockat av en massa trist skolarbete! Känns så skönt nu! Ska kila ner till banken snart, hann aldrig det igår och smart nog la jag ur mitt id innan jag gick igår! Pucko!
Ska kopiera lite ur min fantastiska oxfordbok med, har hört att bibblan vill ha tillbaka den! Woops?




kombinerat med




Kommer bli awesome!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0