Hela världen stannar i chock! Ingenting kommer någonsin bli sig likt igen. / Läs även: Alla väntar i skräck på kommentarer från experterna /

Jag vet inte riktigt vad som hände precis nu. Jag har en godispåse på bordet (har ätit en del och har egentligen mest ont i huvudet av sockret). Den står där i alla fall och i ALLA år som jag har levt hade jag alla gånger tagit påsen och lagt mig i sängen, käkat godis och kollat på tv. Jag tänkte göra det idag med, skulle bara packa in lite grejer i kylskåpet och när jag öppnar kylskåpet så ser jag morötter!! Jag ser hur jag tar en morot. Jag skalar moroten och någonstans har jag bestämt mig för att det skulle vara godare med en MOROT än med godis?!!?!?? Så nu sitter jag med en morot och ett glas äppeljuice. Ska ta ut linserna och lägga mig i sängen med min morot(??). Har tagit en tugga och den var god. Riktigt god!
Ännu konstigare är att det finns ostkrokar i "skafferiet" (mitt skafferi är ju egentligen bara ett vanligt porslins skåp, det ena av två jag har. Inte två dubbelluckor, utan ett par dubbelluckor är alla skåp i köket jag har!) och jag har inte ens varit sugen. Jag har försökt, men det går inte!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0