Hon är den nya - prinsessan!

Kram Sarah från Jordan. Kanske det finaste bokmärket någonsin! Så himlans söta ungar dom där två och Jordan bara öser teckningar och lappar över en nu för tiden. Gissa vem som fick hans Alla Hjärtans Dag-kort i år? JAG! Så fint är det! Right? Raderade det arga jag skrev.
Jordan är världens finaste kille och Nikolina är alla gånger den finaste prinsessan på denna jord! Längtar till nästa vecka då det inte är lika mycket skrikpanik med plugget, då ska det kramas!!!



Alla hjärtans dag-kortet!


Kommentarer
Anonym

Hahaa, han tyckte nog lite synd om mig för att jag också ville ha en teckning så han gjorde en till mig i måndags:) Teckningar är nog de roligaste att få av barnen för det är då dom verkligen anstränger sig för att det ska bli extra fint och speciellt till den personen dom gör teckningen till. Och ja, nu är det dags för lite umgänge innan du far iväg :)

2011-02-16 @ 14:20:32
Anonym

Just ja, de va sillen som skrev :)

2011-02-16 @ 14:21:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0