Så gör du om hemma! - en helt ny "vattning" stil.

Det ekar tomt i hyllorna, fast det ser fullt ut. Mat måste inhandlas idag!

Jag har att välja på:
Tacogratäng,
Hallonkräm,
Popcorn,
Freakkakor.

Behöver jag säga att jag inte kommer hålla mig mätt på dessa saker under dagen? Jag är redan sur för min normala frukost uteblev, filen var slut.
Jag längtar efter spa/öl-resa, whiskeyprovningar, go-cart men kanske mest av allt, någonting helt annat! Så jag får väl tänka på det istället för att filen var slut.
Jag ska äta tacogratäng till jag kräks, sen ska jag göra ett ryck här. Sa jag att vi har haft en mindre vattenläcka som har sabbat golvet precis när man kommer in i köket? Golver ligger lagt så man lär riva upp hälften av alla brädor om man vill byta ut dom som nu är fula. Man måste kanske också ha väck en del av köksinredningen för att få bort alla fula brädor. Vi hoppas på att dom ska snygga till sig magiskt när fukten torkar. Vi torkar dom med en kupévärmare för tillfället, större och bättre fläkt väntar. Ps, Vattenläckor är inte till för att få på söndagar. Speciellt inte söndagar som är Niklas sista lediga dag. Kom ihåg det.
Ps2, Kommentarer så som "så är det att ha hus" är ungefär lika festliga som "nä man får inte dra av på skatten" på frågan om kvitto önskas. Jag vet att det är så det är att ha hus, för jag är inte dum, blind eller döv - jag har sett alla hus/rust-byggarprogram.


När jag googlade bild på "vattenläcka kök" fick jag upp den här bilden



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0