Följ kaoset på nära håll - för nära.

Snacka om att jag är sämsta bloggaren just nu. 
Igår var jag åp jobbet och jobbade typ 14h. 14 timmar!!!! När jag äntligen släpptes ut i frihet kom min käraste och hämtade mig, klockan 10 på kvällen. Vi får till Statoil eftersom allt annat i den här stan är stämngt den tiden. Ja inte Verona, men man kan fundera på om dom någonsin stänger, jag tror att om man knackar på klockan 3 på natten så öppnar nog den där karln dörren och frågar vad man vill ha, i nattmössan. Fast vi stannade ju inte där. Jag ramlade in och plockade ihop saker jag kunde äta, sen ska man ju betala och det gick ju lite så där lär jag säga. Jag ansträngde mig verkligen för att verka trevlig och inte se ut som om jag klättrat upp ur en grav, jag försökte verkligen jättemycket men ändå tittade assrskan så märkligt på mig. Kanske var det för att jag knappt orkade stå på benen och troligen såg ut som en död pundare. 
Lyckades fickringa Fröken C dessutom, mycket pinsamt då jag precis innan hade ringt Niklas och då framstod som någon galen stalkerflickvän som inte drar sig för att ringa runt till pojkvännens alla vänner för att få fatt i honom. Jag skickade ett vad jag tror kan ha varit ett ganska förvirrande förklarande sms. Alla vet att jag aldrig skulle ringa runt för att få tag i Niklas,  jag åker hem till vännerna och kikar genom fönsterna, finner det mer effektivt! Annars funkar ju statelitbilder fint med, har ju Niklas på ständig spårning. Så klart. Har inte ni era pojkvänner under bevakning? Hur ska man annars lita på dom? 

Idag jobbade jag 4h, efter en timme hade jag rast och besökte Hansens.

Hansenstanten -Vad fint ni får..!
Jag -Jag vill ta livet av mig....
Ht -Va?
Jag -Det är så rörigt, jag vill ta livet av mig.

Dramatisk? Kanske, men ni var inte där idag! Imorgon går det bättre för dom och på fredag rullar säkert allt på som det ska! Det är lite, okej jävligt, trångt inne där nu men fasiken vi är så trevliga att ni inte fattar hur vi orkar!


Kommentarer
Sanna

du fickringde mig i Tisdags också!!

2011-04-07 @ 07:15:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0