Swarovski eller larv?

Jag kom på ett skitbra blogginlägg, superkul skulle det vara! men jag kommer inte alls ihåg vad jag hade tänkt skriva. Värdelöst!
Jag är fortfarande förvånad över hur mycket jag kan hinna med på en dag! Sov i en evighet idag, pallrade mig upp strax före tolv och var typ ja, snällast i hela världen kanske (alltså jag vill ju inte höja mig själv till skyarna, men ibland måste man bara vara ärlig), och städade lite i Niklas lägenhet. Diskade och försökte göra rent fönstret också! Plockade fram frukostfika lagomt till att han kom hem på lunch! Ibland kan man nästan tro att jag bor där i helgerna. Tusen frukostprylar där! Kanske veckopendlar? Haha! Mellan stan och promenaden, så långt ju!
När jag hade lämnat skithunden på dagis så tog jag mig ner till Hansens och skämde bort mig själv med bulla och kaffe! Solen sken och allt var underbart.. Men så satt den där bitchen där. Och fikade. På mitt fik! Orkade inte ens heja. Satte mig och pluggade i solen och försökte att inte smyglyssna på bordet brevid. Alltså människorna som satt där, inte bordet. En kille och tjej som båda tyckte att man borde flytta från stan om man ska plugga. Slipper man bli störd av kompisar och "fruntimmen" :) Fast jag VERKLIGEN försökte läsa och INTE lyssna på vad dom pratade om så misslyckades jag katastrofalt! Så nu lär jag forsätta där jag gav upp och mötte upp Sillen och kidsen ist!
Jag tycker själv att jag var superskoj när jag lekte att tomteverkstan/tomtens informationsdisk ringde ungarna och frågade vad dom önskade sig! "Ja, dom där rosa glittriga LEVANDE ponnysarna är väldigt efterfrågade. Lång väntetid på dom vettu!".

Nikolinas önskelista:

x Levande rosa, glittrig ponny! (som hon kan rida på)
x Vara en larv som kan krypa in i ett äpple
x Rosa lasersvärd

Haha! Jag vill ha Swarovskiörhängen. Men visst får jag inte det kan jag nog också tänka mig bli en äppellarv :)

Pluggaplugga!
Imorgon väntar promenad, plugg och infomöte på Etablera hela halva kvällen! Ufff!



Peace då! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0