Men vad händer med Olle då?

Fy tusan vilken dag det var igår, och idag! Jag skrev mitt jäkla paper hela dagen och somnade vad jag trodde var strax efter tre men enligt Niklas gick jag och la mig halv fyra.. Så strax efter fyra då! Fy fan! Vaknade när dom som jobbar for till jobbet och dansken skulle hämtas och jag som alltid somnar om så lätt, somnade inte om! Tog min kära dator och såg ett avsnitt av House innan jag fann någon ro att sova vidare, men sen sov jag! Läääääääääääääääääääääääääääääääääääääääänge! Och jag tror inte jag har vaknat riktigt än. Ska somna snart. Funderar på ett Desperathouse wives-avsnitt först.
Appropå den där dansken så hade jag lite hoppats på att han inte var it-nisseliknande-person utan en fet akademiker. Jag trodde tomten hade hört mig. Det verkar mer som att han var en dansk bara. Trevlig, duktig dansk. Ingen som kan plocka bort danska ord. Tomten! Hör mig då!
Minns ni Nikolinas önskelista till tomten förresten? Jag hittade ett rosa lasersvärd för ett tag sen! Woho! :D Fast jag har inte hittat någon glittrig, rosa ponny. Levande.   Än!


Jag tycker inte om Linnea i idol. Hoppas hon ryker nu. Nähä. Jävla Jihde! Nä hon ska då vara med i höst. Fan.
Hon påminner om någon jag inte tycker om.
jag är smygkär i Idol-Olle däremot.


GO GEIR!!!



Jo just det! Jag har rensat svamp hela dagen idag. Nu ska det kokas kantarellsoppa och hoppas på att den blir nästan lika gudomligt god som kursgårdens.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0