Anything less than i love you i lying.

Det är fortfarande kasst med lungorna. Det är känns tungt när jag andas och det gör lite ont. Varje försök till ett djupt andetag följs upp av en hostattack. Mysigt. Jag har testat med bricanyl, det ger föga effekt. Öppnar ju luftvägarna efter hostattackerna men det hjälper ju inte lugnorna. Ska testa lite allergipiller nu tänker jag. Dumt att ringa herr eller fru doktor, jag vet. Tänker att det nog blir bra. Är det så att jag håller på att bli sjuk så är det ju bara så, inget dom kan göra åt.
Niklas var här i förmiddags någongång, har ingen aning om vad klockan var. Han tänkte hämta min tvätt jag skulle tvätta men grejen var ju den att jag inte hade plockat ihop min egen ännu eftersom jag tänkte tvätta hans först. Jag hade bokat fel tvättid, har imorgon inte idag. Hur som så diskade han min disk istället och tog med den blöta tvätten som jag inte orkade hänga upp i måndags (eh.. hm.. ja. jag är lat) Hur bra pojkvän har inte jag då? Han vela vara snäll mot mig när jag var hängig. Åkte från jobbet för att ta hand om mig lite. Killar som honom finns det inte många av!

Anledningen till att jag skulle tvätta hans tvätt från början är att jag hatar att köpa vissa saker. Det finns tre saker som står höst upp på listan och som är så trökiga att köpa att jag blir matt bara av tanken på dessa inköp. Jag har lite för vana nu att deal med Niklas så han köper tvättmedel & sköljmedel till mig när det är slut så tvättar jag hans tvätt då. Awesome!

Följande saker, i denna ordning, hatar jag att inhandla.

1. Toapapper
2. Tvättmedel
3. Sköljmedel

Toapapper var det längesen jag köpte. Nu kanske ni tror att jag är lite äcklig och inte torkar mig efter mina toabesök men så är det inte. Om du känner mig bra vet du att jag har gjort en liten sport av att "hitta" toapapper. Sämaste men kanske det "finaste" toapapperet  jag har "hittat" är på en slottstoa. Andra lite vanligare ställen är fik, bibliotek, skolan, diverse kundtoaletter. Ja.. jag har hittat hos min granne en gång också men det är en helt annan historia. Det var han skyldig mig kan man väl säga.
Det går jättebra att skänka mig en bal med toapapper om du eller kanske du vill det. Jag är inte så kräsen bara det inte är sånt där toapapper dom har på Sandvik som man skär sig på eller alternativt det tidigare som det gick hål i när man torkade sig med.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0