Sonic är ett arsel som skrämmer livet ut sin matte!

Niklas står i köket och lagar mat och jag sitter och dör lite här vid datorn. Ska nog faktiskt krypa upp på bänken bredvid honom i köket och bara ta det lugn nu känner jag. Har gjort galet mycket dag känns det som.
Fixat med traderaauktioner som tar enorm tid om inte internet funkar som det ska. Har varit ut och lekt med Johanna, Jordan, Niklas och Sonic. Sonic fick för sig att kuta iväg helt plötsligt. Jagade efter honom livärdd att han skulle bli påkörd. Som ett tv-spel. Första hindret var en plogbil/traktor, andra en backande bil. Bara skrek och det funkade för världen stannade upp lite. Inte Sonic. Han fortsatte ut mot stora vägen. Fick fatt i honom till sist när jag lyckades få upp lite macka att locka honom med. Jävla idiothund! Trodde det var kört. Hmm..

Kika på Johannas och mina tavlor och hjärtan!




Nu ska fina flickan mysa. Min granne är ju för rolig.


Kommentarer
Johanna

Tack för idag sillen,jättemysigt har vi haft! Även fast Sonic blev cp ett tag...

2010-11-28 @ 17:01:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0