Jo, det snöar fortfarande.

Idag blev jag bakis. Jag är så trött så trött så trött. Hela kroppen gör ont och jag vill nog mest bara dö en smula.
Istället för att dö har jag gått en två timmar lång promenad i snön med Niklas. Fick fika av världens bästa ''svärföräldrar" sen. Fast fika här, hos familjen Larsson, har jag gjort med Johanna och kidsen. Niklas är ute på egna äventyr. Jag vet, konstigt. Jättekonstigt. Vet faktiskt inte alls vad han gör. Ännu en gång blir ni chockade över detta faktum va? Jag vill hänvisa till tidigare inlägg om att vi har egna liv. Jopp.

Jag och Johanna har skrivit ut lite bilder, pillat och haft oss. Nu ska vi hämta grejer hos mig, åka hem till henne och pyssla järnet! Mat? Jepp nu sa hon något om att laga mat. Gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0