Ben & Jerrys

Någon gång i slutet av förra året var det rea på Ben & Jerrys-glass på ica, jag köpte fyra burkar. Fyra burkar räcker länge. Sen köpte jag Ben & Jerrys hela början av det här året och våren. Jag "rehabade" mig med glass. Så gick jag ner 10kg. Awesome! Lånade filmer som jämt blev försenade tillbaka till hemmakväll. Dom har jättegott godis, jag åt mycket av det. 

Idag har varit awesome men jag har ångest för mitt hår. Kanske måste köpa ny färg imorgon. Har kanske tröttnat på att vara tokblond.
Justja bild. Paus för fixa med det.
Postar en bild direkt efter inlägget. Ni får säga vad ni tycker, är det dags att överge tokblond och kanske satsa på något mer, mindre bländande. Ska jag ge det en chans veckan ut kanske?



Såg idag i rondellen före riks 80 i Gävle.



Kommentarer
Lois

Sånt där svider ju bara!

2010-11-17 @ 01:36:19
URL: http://lois.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0