Bah-barah-bahpabapah.

Film och mat med min man och min stjärna idag (dagen som har varit, måndag). Alltså David och Malin. Inglourious Basterds. Jag älskar när Brad Pitt spelar Italienare. Så trovärdigt. Haha! Älskar att man inte har tagit hänsyn till någonting i filmen. Verkligheten skets det i. Underbart.
Stannade hos systeryster på Odengatan och värmde mig lite när jag följde med Malin till bussen. Det är bra kallt ute nu. Egentligen menar jag; Fan va kallt det är ute! och kallare ska det bli! Mysigt. Kallt. Ska sätta eld på lägenheten så bli det kallt. Vem vill komma och lufta mina element? Går bra att anmäla sig med en kommentar. Först till kvarn!

Sonic sover. Jag ska måla, rita eller något nu.
Suzanne tecknar grymt bra! Jag blir avundsjuk varje gång. Varje gång är hon duktigare. Du borde göra nå av det dära! Göra klart det du har påbörjat och.. ja göra nå av det! Vet att alla säger så men fattar du hur duktig du är!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0