Alla kan inte vara helt underbart jäkla awesome!

Idag är jag lite trött. Det blev mat på Mulligans efter Lurberget.
Och öl. Många öl. Jag och Lisa fick äran att "bråka" lite med en knäpp karl. Han stod och gjorde jordens största megajuck mot trubadurstaketet och knuffade runt alla som gick förbi, om man kom förbi alls. Oss med. Jag blev lite arg för ajg uppskattar inte att slängas in i människor med öl i handen. Uppskattar sällan att bli knuffade av en stor ful röv. Knuffade tillbaka lite och upplyste han ganska vänligt om att det fanns andra människor där, inte bara han. Idiot. Då börjar han bråka och fråga vad fan jag håller på med när jag knuffade till han. Orkar inte så vi går. Då följer han med ner på toa och ska bråka. Smart kille. Följa efter två ganska små tjejer och bråka med dom. På en pub. En pub med en massa arbetarkarlar som troligen inte skulle se det som speciellt bra om han skulle börja slåss. Det såg ut som han vela det. Jag skulle slå han själv. Han var så full att jag hade klarat det. Haha.
Han avlutade med att försöka gå in på toa. Han öppnade dörren och gick rakt in i den. Idiot.
Niklas tog av sig tröjan. Jag måste nog äta frukost nu.
Och kolla på How I met your mother.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0