Vem vill bli pensionär, handikappad. Vem vill leva i sen sfär?

Idag har jag lagt försäkringsärende hos 3 på min trasiga, mycket trasiga mobil. Jag känner mig handikappad. Krypplad. Niklas borde skadas lättare. Så där ändå. "Fan va fort du skriver.. För att vara tjej höhö" sen sa han att jag skriver snabbare än honom så jag vet inte vad det gör honom? Förlåt jag borde inte skriva om dig honey! ;)
Om en vecka ska jag komma in med min mobil iaf för få borde 3 ha hört av sig och som poliser dubbelkollat min fem menings långa händelse för olyckan. Sprucken skärm. Till min besvikelse såg jag en vanlig Desire i butiken, hade lite hoppats på att dom hade försvunnit från 3. Vill ha en Desire HD, samtigt som jag vill ha samma som jag har. iPhonens skärm är pytteliten har jag kommit på idag iaf, trodde faktiskt helt ärligt att dte var nå fel när jag kollade fb. Jag kan inte kolla fb eller bloggen i min antigen lånemobil en gammal sleten Nokia eller min fem år gamla lg. Den är rosa, min lg. Chockad?

Nu ska vi till mulligans och se om min hosta blir bättre av whiskey.

Rubriken är något internt från en annan tid. Kompisar som inte finns kvar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0