Vad ska jag göra nu, det kliar i kroppen

Imorgon klockan 15:00 har jag deadline på mitt paper. Jag borde nog plugga mer. Jag borde inte gå ner till Aldos och fika frukost med syster Suz, men det gör jag ändå. Jag får säkert sitta halva natten och skriva. Nä. Jag känner att jag har ganska bra koll. Jag är besviken på vad vi läser men det är väl för det är grundkursen. Jag är trött på den nu. Jag vill ha lite mer utmaning. Det ska bli spännande när jag får freedback på senaste uppgifterna. Är jag ett geni eller inte?

Jag vill ha mer av allt. Eller nått. Hela livet har stått så stilla nu, det behöver hände någonting. Varför är det så för. Vad är det med våran generation som hela tiden måste uppleva någonting nytt. Jag får lite extrapengar i februari. Det kloka säger att jag för en gång skulle borde spara dom till sämre tider men det är ju så tråkigt. Det är ju så mycket roligare att resa, eller tatuera mig som jag gjorde förra året. Jag har ju sagt att jag aldrig någonsin tänker åker till Thailand.. men till och med det kan jag tänka mig ändra på bara jag får göra någonting. Åka bort och ta det lugnt. Haha! Jag är nog inte ensam om att kanske behöva göra någonting annat nu. Stört. Jag var i Grekland i höstas. I Grekland förra våren. Åkte över halva Sverige sommaren innan det om jag inte minns fel. Året före det var det Rom.. Före det var det Egypten. Hunnit både uppåt och neråt i Sverige under den tiden, varit på konserter och dansshower.. Teatrar. Egentligen är det ju någonting varje månad men ändå är det inte nog. Och man kan ju tycka att jag efter det här året ska vilja ha det lugnt och händelselöst runt mig men icke. VAD SKA VI GÖRA?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0