Vad är det med konsulter? Jag vet min plats i hemmet!

Jag tror att konsult är det nya jobba över. "Nej jag kan inte komma hem än, konsulten är inte kvar" ist för "Älskling jag måste jobba över". Niklas har alltid en massa konsulter på jobbet, aldrig kan han komma hem på lunch, sen blir han från jobbet med.. Måste jobba till småtimmarna - okej typ klockan 18 möjligen 19-tiden. Låter det inte lite suspekt? Hur ofta kan dom ha konsulter där och hur ser dom här nya populära konsulterna ut egentligen? Yrket konsult är ju lite löst med, do kan ju konsultera vad som helt. Kanske är en sexkonsult, det vet man ju inte! Kanske vore något, sexkonsult. Åka runt och konsultera folk med sex..? Tror det finns ett annat ord för det men jag kan inte komma på det precis just nu.

Jag hoppas ni förstår att jag bara driver med det hära!
och Niklas ska faktiskt komma hem på lunchen idag.
och hur ser egentligen konsulter ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0