Önskelista 2010 till en tjej om kanske är lite för snäll!







Den här toppen finns på Bik Bok och jag kan ha önskat mig den av Sanna tidigare,
kanske i fel storlek med. Den önskas i storlek S efter en provvända.





Samma topp på båda bilderna, finns på Wear it också storlek S.
Ps ser ni Johanna i gluggen? :)




Ser du peacemärke-halsbandet tomten? Det önskar jag mig så mycket!
Om du inte kan göra ett själv så finns det på Glitter!




Johanna på jobbet säger att hon tycker eller tror att jag är för snäll för mitt eget bästa, är det någon som vill säga emot? Alltså jag menar, jag är ju alldeles bedårande söt och underbar det kan ju ingen säga emot. Titta bara på mig i mitt rosa fluff och vita hår, mitt söta trevliga leende. Klart jag har varit snäll i år!
Fast utan att vara så där, så har jag varit snäll i år. Det tycker jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0