The dress!

Jag och Johanna var i Valbo igår och kikade på kläder, inte för att någon av oss har råd med några. Hur som hittade vi den här klänningen som Johanna och Bodil (Johanna&Niklas mamma) sett när dom var där tidigare. Tydligen hade Bodil haft en nästan precis lika klänning när hon träffade Kenneth (som alla fattar är det då J&N's pappa). Självklart lära jag testa den. Jag ser ut som en förvuxen docka som är sjuk. Det var verkligen inte en bra fotodag det där. Så sliten. Precis börjat få feber. Kan inte ha linser när jag är sjuk så jag lär ju ha dom här fula glajorna.
Den är söt klänningen, fast man ser ut som en förvuxen docka.





Kommentarer
Johanna

Men Sarah fan så du såg ut alltså! :D

2010-12-02 @ 23:27:09
Sarah

Hehe yes i know! Men var ju tvungen, vi lära!

2010-12-03 @ 02:23:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0