Missar kanske den roligaste kvällen...

Från att bara ha känt mig sjuk och otaggad på att försöka samla lite enerig till kvällen och Linnros på heartan/slick så känner jag mig sjuk och bitter eftersom jag har insett att jag inte kommer orka med det. SÅ JÄVLA SUR NU! Såg verkligen fram emot att se han men ännu mer att gå ut med båda bästa syskonen Larsson samtidigt. Jag och Niklas hade tränat in skiiiitsnygga dansmoves som vi skulle visa Johanna och Annelie på dansgolvet. Antar att vi får vänta med det. Nu vill jag bara magiskt bli frisk men jag vet att det inte kommer hända så det är väl bara att bädda ner mig i min ensamhet (Sonic får bo lite hos Johanna idag) och kika på en film.

Måste också ringa och sjukanmäla mig för det finns inte en chans att jag orkar jobbar imorgon. Fan. Hatar att ringa och sjukanmäla mig. Känner mig alltid så skyldig på nå vis. Ja jag vet. Det är ju inte mitt fel att jag är sjuk. Så säger jag jämt till andra. Gå hem och vila, tänk på dig själv strunta i oss! Hmm.



Det här vill jag hälsa min förkyldning.
Haha så kass humor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0