Jag kanske är lik Nour?

Jag borde vara så jäkla trött nu.
Det var meningen att det skulle bli en lugn och tidig kväller idag. Jag skulle till Niklas och krypa ner där jag trivs som allra bäst. Jag blev kvar hos kusin halva kvällen och natten. Jag besökte det beryktade eightball, "åttan". Det satt tjocka, fulla, konstiga, dryga ladies där. En an dom fick höra att hon var lik en komiker, hennes svar var "Jag hoppas inte hon är tjock"..!! Troligen då! Sen rabblade hon upp kvinnliga komiker, Nour kanske hon var lik? Herregud. Hon var full hon. Blek, fet full och ful i typ 40års åldern kanske, och hon tror hon är lik Nour?

Favorithalsbandet för tillfället hittade en ny äger idag. Ska leta nytt imorgon. 
Längtar till imorgon efter 4. Massor av mys. Kan man vara så här kär?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0