It's gonna be legen... wait for it!

Jag och How I Met Your Mother-gänget har hängt i några timmar nu. Längesen vi sågs så här. På nytt lixom. Vi har kört många repriser under sommaren och hösten men det var härligt att ta en riktig kväll ihop. 8 härliga avsnitt på raken, kan det bli bättre? Klart det kan, jag menar det hade kunna varit 100 avsnitt men så många har det inte kommit än så just nu is this as good as it get's! Åh och dom nya ledgendary, mhm! Klassiker, dom kommer bli klassiker! Ni som inte har sett avsnitten av den nya säsongen ni har bra grejer framför er. Kanske inte det bästa, men riktigt bra grejer. Like a really good sandwich!

Jag ser säkert om dom nästa vecka, eller imorgon. Vem vet.

Jag har lärt mig det här året att det bästa som finns när man inte känner sig på topp är många många många avsnitt av How I Met Your Mother och en stor bytta Ben & Jerrys! Vi har många fina och lite deppiga stunder ihop. Det kan ingen ta ifrån oss. Vilka minnen. Ahh..!

Förkyldnings update: känner ingenting kan man väl säga, jag är nog hög på ipren vid det här laget. Mitt bord ser typ ut så här; ipren, stort läppsyl, otrivin comp, bricanyl, nasonex, en rulle toapapper, cola light, ostkrokar och rester från rivet äpple. Kitty-kalender och Soup in a cup-skräp. Om jag kunde skulle jag ha en toa som magiskt kom fram bredvid soffan så jag slapp gå alla tio steg in till toaletten.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0