Htc desire och tänk dom som har + hd

Ni kan ju omöjligt ha missat mitt problem med att lägga mitt försäkringsärende på mobiltelefonen hos 3. Idag, äntligen! äntligen äntligen fick jag prata med en människa som visste någonting igen! För det är så här att ungefär den miljonte gången jag ringde 3kundtjänsts så fick jag ett nr till 3försäkringar. Vet ni, när man ringer dom kan man lägga försäkringsärendet direkt där! med dom i telefonen. Helt otroligt. Hur kan ingen av alla människor jag pratat med tidigare ha informera mig om detta. Vet dom ens om att den här avdelningen finns? Eller ja dom hör till ett annat företag egentligen men ändå. Varför har ingen gett mig numret tidigare? Han förklarade iaf lite saker jag undrade över, typ om dom tänkte laga allt som är fel i mobilen eller bara skärmen. Varför ger dom mig inte bara en ny för? Jag tänker vara en bitch idag när vi far in. Ska även lämna in mitt modem. 

Annelie har köpt en HTC desire hd. Jag blev lite bitter. Sen taffsade jag på den en hel del sen konstaterade jag att jag knappt kunde hålla i den. Haha. Den var mycket mycket mycket fin. Och stor. Så fin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0