Bloggerska nertrampad på mellandagsrea. Frågan alla nu ställer sig - vem får kaffemaskinen?

God morgon!
Idag börjar dom flesta efter julledigheten men jag tänker ta en dag till! Allt jag kan göra idag kan jag skjuta upp till imorgon! Jag är så bäst på det så ni fattar inte! 
Vaknade sju idag, låg i sängen till åtta då jag orkade ta upp Jenna Jameson boken och läsa vidare. Hon är så snygg att jag blir sur på henne. Jag blir lixom lite svartsjuk. Normalt. Inte för att hon varit porris utan för att hon är så jävla snygg!

Smuttar på kaffet nu som jag kanske ska svepa så jag hinner i tid. Snart dags att möta upp Johanna och göra som alla andra puckon och fara in på mellandagsrea! Hoppas att det är lite mindre folk så här en måndag fm!

I nästa inlägg kan jag nog lägga upp bilden på de årliga snöänglarna jag och Jens gjorde på juldagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0