Vart är du Tuffselina

Höggravid med benhinneinflamation och taskigt stöd i rygg och mage. Men vad gör det, mitt humör är ändå på topp! Fick frågan om jag hade anstängt mig mycket dom senaste dagarna och efter lite fundering kom jag fram till att jag kanske möjligt har på två dagar gått en och en halv timme, så nej, anstängt mig kan man väl inte påstå direkt. Dessutom är det alltså en ihopslagning av all tid under dom två dagarna. Stors på stan, gå till bussen, promenera hunden. Tur att min kropp ändå vill vila sig så mycket nu så det är inte direkt några problem att sitta still. Jag sover mest känns det som, eller drömmer om att få sova. Önskar att ipren fanns i min värld nu. 

Ena katten försvann förresten idag och efter att ha letat igenom hela huset och alla skåp som hon brukar gömma sig i annars så kom jag på vart hon nog låg. Det är ju ingen som har lagt beslag på barnvagnen än tror jag hon tänkte och kröp in och lade sig i den, under suffletten och allt. När jag tänkte på saken så vet jag att jag har sett katthår där fast den står med lakan över sig så inte katterna ska kunna riva sönder den eller håra ner den så hon har nog bott i den ett tag. Idag flyttar vagnen ner till barnrummet. 
 
Dagens tema har varit kalas. For in till jobbet och frukostfikat och firade av min chef som går i pension idag och sen på eftermiddagen firade vi min svärmor en liten stund som fyller 65år idag. Somnade i en fåtölj efter fikat hos svärföräldrarna, men jag närvarade i alla fall. Räknas det? 
 
Jag bidrog med fin paketinslagning.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0