Oj det var visst inte en barnvagn.

Jag tog en tur inne på Ica idag och jag vet inte vad det var men flera andra kunder tittade så konstigt på mig, undrande och oroliga eller något. Det var en man som tittade flera gånger på mig och då stod jag så han inte såg magen på mig ens. Inte vet jag, men jag var otroligt trött så kanske dom trodde att jag gick i sömnen för ärligt talat vet jag inte hur öppna mina ögon var. Jag menar man kan ju sin mataffär och jag kan nog gå där med stängda ögon och plocka ganska så bra.
Kanske trodde dom att zombieviruset hade brutit ut. Det skulle väl kännas lite så där för jag hade faktiskt sminkat mig och satt på läppstift så jag kände mig fin, hoppas det inte var zombieviruset dom trodde.
När jag står och försöker läsa vad det står på ostarna med min mosade hjärna och stängda ögon så märker jag hur jag skjuter vagnen i från mig och drar den tillbaka, känner ni igen det movet? Lixom som att det vore en barnvagn. Jag har inte ens ett barn än. Jag går inte med barnvagn än. Varför gjorde jag så?! Va? Tack och lov att jag märkte vad jag pysslade med och genast slutade. Tog fel ost och sen försökte en kvinna be mig att räcka henne en lökkeso. Jag fattade inte alls vad det var först och när det gick upp för mig hann jag peka på varenda kesoburk som fanns innan jag lyckades peka på rätt och ge henne den. Herregud hon måste ha trott att jag har några special needs eller bara var jävligt dryg.

Så idiottrött kan man visst bli efter en fika hos en kompis och sen en lunchdejt på stan med kusin. Så ansträngade saker. Två koppar kaffe på det dessutom.
 
Här är dagens instagrambilder. Jättekorta naglar efter att jag har klippt ner dom så långt det bara gick. Den söta mössan fick vi av kusin Louise idag.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0