Nu slipper jag skämma ut stackars lilla bebis

Här är något som tillkommit efter tvättarna. Jag hade ju funderingar på hur man ser skillnad på en pyjamas och en sparkdräkt och frågade min svärfar som var här precis när jag stod och funderade på det som mest. Han berättade att dom hade haft sovpåsar till sina barn som var toppen när man skulle byta blöja för det var bara att öpnna nere och dra upp pyjamasen. Lät ju jättebra tyckte jag men jag kunde inte minnas att jag hade sett någon i dom vanliga butikerna, typ Lindex, H&M, Kappahl. Efter lite google-time så konstaterade jag att dom där sovpåsarna var helt gaaalet dyra, va tusan dom har inte ens sytt fötter på dom utan det är ett nattlinne med dragsko i slutet, hur svårt kan det vara att sy om man kan sy? Jag kan inte sy, jag vågar mig inte på ärmar än i alla fall. Googlade runt lite till en annan dag och hittade en sida (http://www.newheaven.se/) som hade rea på sina sovpåsar från märket Bäbis så det blev tre stycken som levererades mindre än ett dygn senare. Köpte två av den orange (en i en storlek större). Så nu slipper barnet få men för livet för jag ser att det där inte är en sparkdräkt att ha på dagen. 
Fick kläder av mamma för ett tag sedan från samma märke, dom säljer det på Klädjätten uppe vid Prix. Roliga färger och mönster :)



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0