Wassup!

Det finns inte så mycket att skriva just nu. Jag är mest bara höggravid och börjar bli väldigt medveten om det också, att vi snart ska få barn. Ibland funderar jag på vad det är för dum jävla idé vi kom på, varför ska vi blanda in en till person i våra liv vi har det ju så himla bra ihop men sen i nästa sekund så känns det som det bästa vi har gjort och jag antar att den där bästakänslan kommer vinna när bebisen är här. Läskigt börjar det i alla fall bli.

Igår var en konstig dag. Vi handlade lite grejer, jag övningskörde, köpte en kaffe och sen gick vi en skön höstpromenad med hunden och fotade lite med nya kameran. När vi kom hem var det jättevarm på övervåningen så jag gick ner och la mig i sängen och kollade på Netflix, sen somnade jag för andra gången sedan jag gått på morgonen, somnade i soffan när jag och Niklas kikade på Elementary tidigare. Hur som.. När jag vaknade snurrade hea världen och jag tog mig knappt upp. Jag satte mig i soffan med Niklas och kände hur kroppen verkligen inte var vaken utan bara helt väck. Efter ett tag släppte komaläget men jag var fortfarande yr som tusan och mådde jätteilla och så fortsatte hela kvällen. Googlade runt lite och läste på vettiga sidor och tydligen kan bebisen lägga sig så den klämmer blodkärl så man blir yr. Nu mer än tolv timmar senare känner jag mig fortfarade lite konstig men det kan också bero på att jag är svinhungrig men mår så jävla illa och att jag knappt sovit något i natt för jag sov så mycket under dagen plus att jag kände mig yrslig när vi la oss och då är det inte så lätt att slappna av.

Eftersom vi var ute och fotade med nya kameran kan man tycka att jag ska ha några snygga kamerabilder att lägga ut men ni förstår att det är roligt att knäppa bilderna men det är så jävla tråkgit att föra över dom till datorn!
Ni kan väl bara plocka fram en bild ni gillar och lixom hålla upp den mot skärmen och låtsas att det är en bild i inlägget, på så vis får ni en bild ni tycker om dessutom! Win win. Nu ska jag försöka äta något.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0