Träningsabstinens!

Många av dom som fick barn i somras har börjat med träningen nu igen och jag längtar så jäkla mycket tills jag får börja slita med den här kroppen igen! Får väl se om jag kommer en kilometer ens innan jag dör och om kanske bara skivstågen utan vikter på är så jag precis klarar av att pressa upp den haha! Det blir nog verkligen med skakiga ben och armar som jag börjar om men sen ska jag spöa skiten ur Linda när boxercisen börjar i vår.Tur nog har vi en del träningsgrejer här hemma så när bebisen sover får jag väl börja smygträna hemma.
Träna träna träna träna träna träna träna!!!!!

Jag har börjat ladda upp garderoben med nya kläder till efter förlossningen och bland dom har det blivit träningskläder också. Mina förra färgglada träningstajts har blivit lite urmattade i färgen men så fick jag tips om dom här så nu väntar dom bara på mig och mitt svett!




Här är jag och dom förra färgsprakande tightsen.
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0