God morgon, god middag, god kväll

Idag har varit en bättre dag. Jag sov i natt, bara det är ju en stor hjälp och sen har jag inte känt mig yr men illemåendet har stannat kvar men inte alls på samma nivå som när hela världen snurrar samtidigt.
Jag är bara gladare och gladare över att jag har lyxen att få vara hemma nu för hur tusan orkar man gå upp till jobbet med alla dessa gravidsymptom? Det är värt att ha haft skitont hela tiden för att kunna ha lugn och ro nu och bara ta dagen som den kommer, varje dag. Underbart! 

Jag drömde i natt att vårt barn föddes för tidigt men mådde bra. Drömde om vilket kön det blev och att bebisen log när han/hon såg Niklas. Bebisen var så liten men så fin. Det är underbart att drömma om att bebisen har kommit för då kommer jag ihåg att det faktiskt kommer komma ett nytt litet liv till oss snart, annars känns det oftast väldigt overkligen trots alla förberedelser vi gör. 


Nu på eftermiddagen/kvällen har vi haft besök av en gammal vän och hans fina flickvän, så himla skoj med besök. Det är väl något som är ganska trist med att bli vuxen, det är så svårt att hitta tid att ses för alla har så mycket med jobb och hem så mellan det är det ibland svårt att hitta tid och ork att umgås. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0