Den perfekta söndagen

Idag har varit en nästan perfekt söndag, så där sköna som söndagar ska vara.
Jag föråt lite chokladfrukost innan Niklas bakade scones för söndagar är alltid "scones söndag", vi latade oss i soffan och jag sov nog lite halvt en stund innan mamma ringde och ville låna Sonic för promenad i skogen, hon ville ut i solen så vad hon skulle göra i skogen fattade jag inte riktigt för det finns ingen sol i skogen! Eftersom det inte är riktigt hållbart att sova hela dagarna följde jag och jättemagen med ut och hittade två fulla bajspåsar med svamp! Sonic fick springa av sig i skogen och vakta oss och allt vad han gör. Han hittade självklart ett svinäckligt ben från något djur, som han alltid gör. Kan djur sluta dö i skogen där jag är? 
Ja.. Sen blev det mat och en massa tv-tittandes.
Slappt och skönt. 

Sista timmarna har bebis gjort sig påmind och haft lite övningar för sig, alltså tränat på "the big escape". Dusch, vetekudde, alvedon (fy fan va less jag är på alvedon, jag är en iprentjej!), andats och tänkt på andra saker och nu börjar det väl kännas lite bättre. Så hade det inte varit för denna träning så hade söndagen varit perfekt.


 
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0