Morgongymnastik

Vilken härlig dag! Solen skiner och det blåser svala vindar, helt perfekt. Jag och Niklas tog en lunch på stan och som alltid i lilla Sandviken träffar man på så många man känner. Tog en tur in på jobbet och hälsade snabbt på vår blivande nya chef, men för mig är det lång tid kvar innan jag är tillbaka på jobbet som vanligt igen. 
Fick många fina komplimanger av jobbarkompisarna, Linda sa att jag såg så fräsh ut och jag undrar då om Niklas håller med om det när jag lodar runt här hemma i vad jag än kommer i för kläder, men visste, man måste ju anstränga sig om man ska ut och visa sig bland folk! 
Jag får ju vila så mycket jag själv känner att jag behöver nu så jag ser nog ganska avslappnad och sund ut. Bebisen har börja med morgongymnastik från klockan ett på natten sedan en tid tillbaka nu. I början var det ganska lugnt ändå men nu är det volter och hopp och jag tror ta mig tusan ungen hjular där inne ibland, så på natten kan det vara lite svårt att komma till ro själv men det är ju bara att gå upp senare det! Sen poar jag på i mitt eget lugna tempo här hemma och gör det jag kan. Lagar mat som en toka så Niklas slipper det.

Nu ska jag dra den där om pigmentförändringar så jag med gott samvete kan strunta i solen resten av dagen och se säsongens sista avsnitt av True Blood. 

 
 
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0