En av tre Rainforestprylar, check!

Nu bara invaderas hemmet av nya saker till bebisen! Skönt att rummet nästan är klart då :) Imorgon ska Anticimex bespruta hela huset ännu en gång så efter det ska jag städa upp och fixa det sista hade jag tänkt, det finns lixom ingen mening med att greja när allt ska flyttas runt så dom kommer åt att bespruta längst listerna. Ja det är vägglösskiten jag pratar om, fortfarande ja. Kan ju säga vi är otroligt glada över att hemförsäkringen täcker saneringen för annars hade det blivit dyyyyrt. Å andra sidan hade inte försäkringsbolaget haft avtal med Anticimex hade jag lätt bytt saneringsfirma för dom är inte skitbra på att planera. Försök boka en tid med dom för skadedjurssanering om ni vill, vi har försökt fått till det sedan i våras när vi började men nej nej nej det går inte, inte så att dom på kontoret bokar in gubbarna på jobb inte, nej det gör gubbarna själva och just han vi har tycks vara totalt oförmögen att planera sina dagar utan ringer istället någon gång mellan 7:30-9:00 samma dag och dyker upp en kvart senare.. Ja det funkar ju skitbra när varken djur eller jag får befinna oss i hemmet de kommande 24 timmarna. Vem behöver planera? 
 
Just precis nu knackade Posten på och lämnade ett paket. Paket är skoj! Fodrad åkpåse med ärmar och hål för bälte! Mer bebisprylar alltså och inte till mig. 
 
Jag skulle egentligen bara skriva, titta vad vi köpte igår! En Babysitter från Fisher Price Rainforest! Den verkar helt underbar och jag önskar lite att jag var en bebis som kunde sitta i den och slå på den lilla apan så vattenfallet lyser och spelar lite vattenfallsljud och regnskogsmelodier. Jag skulle sitta där hela dagarna! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0