Ända till Valbo? Ska du rymma!?

Stor stad. Busschauffören undrade vad jag skulle till Valbo och göra, jag jobbar ju i Sandviken! Så om det är flera som blir förvirrade om ni ser mig i Valbo. Nej, varken du eller jag har gått fel jag hoppar helt enkelt in där idag!
Jag är lite nervös över det för jag ska jobba stängning för första gången där. Jag är inte nervös över själva jobbandet utan mer om jag kommer kunna hålla mig vaken!! Dom har ju öppet så hiskeligt sent!

Igår var en perfekt dag. Kollade ikapp mig på Awkward, plockade svamp med mamma och Sonic. Vi åkte hem när vi hörde lite väl många knallar och hundskall (det jagas björn i skogarna här). När Niklas kom hem åkte vi äntligen ut och körde med hans radiostyrdabåt i Svarttjärn sen gick vi runt Djuptjärn tror jag det var. Solen sken och livet var på topp! Är på topp!


https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1036775/images/2012/pic_5045ca85e087c3298e001c41.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1036775/images/2012/pic_5045ca85e087c3298e001c41.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0