Run Forest, Run!

Det är så att jag inte känner igen mig själv längre. Har inte ro att ligga på soffan, glo på Glee och möla lite (läs: mycket) godis. Nej nej, efter 25 minuter hoppar jag upp och slår på Glee-musik istället och flyger runt hela huset så stackars Niklas inte kan vila i sängen våningen under. Visst har jag druckit mycket kaffe men så svagt koffein biter inte på mig längre, knappt att Monsterdryckerna märks i kroppen längre. Nej nej det är inte det, inte heller perfekt sömn för vem får sova när hunden bestämmer sig för att bli dålig i magen, igen. Det är den där joggingrundan till jobbet i morse, och den i förrgår, och dom här om dagen. Alla dom där turerna som jag har tagit den senaste tiden. Herregud vad jag blir rastlös i kroppen och pigg. Kan knappt stå still ibland!
Röven ser bättre ut också! Det var det enda jag hade i huvudet imorse under mina 8km (61min), att om jag bara gör det här idag, och alla andra dagar, så kommer jag ha en snygg röv och en kropp som jag inte behöver skämmas över när alla andra kompisar börjar få hängröv och kärring respektive gubb-magar! När dom människorna går och köper kläder på Zizzy, DMmode, Klädjätten och sådana butiker så snörar jag på skorna och tar en vända och använder likadana kläder som jag alltid har gjort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0